Hej. Jeg har i lang tid tænkt på hvordan jeg skulle starte den her blog, men jeg fandt aldrig rigtig en måde at gøre det på. Så jeg tænkte jeg bare ville springe ud i det med den først blog. Hope you like (;(Bliver postet snart)
Eller måske skulle jeg lige fortæller lidt om mig selv inden. Mit navn er Marie. Jeg er en 15 åring jyder, fra en lille provins by. Det sker ikke rigtig så meget der, og folk er oven i købet utrolig ens. Men om godt en halv måneds tid “Flytter” jeg til Fyn, eller jeg “flytter” ikke helt. Jeg skal der over på efterskole. Og jeg glæder mig sindsygt….

Ingen kommentarer:
Send en kommentar