Tjek min nye fotoblog,så bliver jeg super glad:D
http://365project365.blogspot.com/
søndag den 28. november 2010
fredag den 12. november 2010
lørdag den 23. oktober 2010
How to have a lovely day:
How to have a lovely day:
1. Watch the sunrise
2.Drink tea
3.Eat dessert first
4.Say please and thank you
5.Smile (a lot!)
6.Cook or bake for someone else
7.Wach a good movie
8.Take a lot of photographs
9.Do something unexpected
10.Wish others a lovely day
søndag den 17. oktober 2010
onsdag den 13. oktober 2010
Vær opmærksom på dine tanker
- for de bliver til ord.
Vær opmærksom på dine ord
- for de bliver til handlinger.
Vær opmærksom på dine handlinger
- for de bliver til vaner.
Vær opmærksom på dine vaner
- for de bliver din personlighed.
Vær opmærksom på din personlighed
for den bliver din skæbne.
-ukendt-
- for de bliver til ord.
Vær opmærksom på dine ord
- for de bliver til handlinger.
Vær opmærksom på dine handlinger
- for de bliver til vaner.
Vær opmærksom på dine vaner
- for de bliver din personlighed.
Vær opmærksom på din personlighed
for den bliver din skæbne.
-ukendt-
søndag den 26. september 2010
lørdag den 21. august 2010
I morgen...
Okey, okey. Vi kan godt indrømme det. Jeg er ikke den bedste blogger i universet, og jeg har heller ingen følger, men damm hvor er det hyggeligt at blogge. Så det gør vel ikke noget (: Man behøves jo heller ikke være den bedste til alt...
Når men ihvertfald vil jer lige fortælle jer om imorgen. Som forhåbentlig bliver en over nice dag. Det bliver min første dag på efterskolen. Det bliver så spændende og skræmmende på samme tid. Alle de nye mennesker man skal lære at kende, og alle dem man "efterlader" der hjemme. For at være ærlig har jeg ikke de helt store nerver på, endnu. Men man tænker vel altid sådan lidt, mon jeg for nogen venner? Om de nu kommer til at kunne lide mig? Og hvis ikke, hvad så? Jeg har ihvertfald taget den beslutning, at jeg vil være mig selv, uanset hvad. Ikke noget med at skifte personlighed, bare fordi der er ingen der kender mig.
Love Marie
Wish me luck <3
Når men ihvertfald vil jer lige fortælle jer om imorgen. Som forhåbentlig bliver en over nice dag. Det bliver min første dag på efterskolen. Det bliver så spændende og skræmmende på samme tid. Alle de nye mennesker man skal lære at kende, og alle dem man "efterlader" der hjemme. For at være ærlig har jeg ikke de helt store nerver på, endnu. Men man tænker vel altid sådan lidt, mon jeg for nogen venner? Om de nu kommer til at kunne lide mig? Og hvis ikke, hvad så? Jeg har ihvertfald taget den beslutning, at jeg vil være mig selv, uanset hvad. Ikke noget med at skifte personlighed, bare fordi der er ingen der kender mig.
Love Marie
Wish me luck <3
fredag den 13. august 2010
Næste indlæg?
Det er da godt, jeg ikke har nogen læsere endnu. For det med det næste indlæg blev vist alt andet ind snart, men men..... Jeg har en undskyldning. Forige mandag tog jeg på en spontan cykel tur med bedsteveninden <3 Jeg hvor hjemme onsdag til min lillebrors fødselsdagsfest. Efter den tog jeg til vorbasse marked, hvor jeg blev til fredag, for der tog jeg til motorcykeltræf. Fra træffet tog jeg direkte til Langelandsfestivallen. Fra den vidre på spejder lejre i Assenbæk. Og ja, så er jeg her. Der var ligesom ikke så meget tid, at presse ind mellem alle mine aftaler. Men jeg lover dig, der kommer snart et ordentlig inlæg...
Det hjælper heller ikke, at min gamle computer lige er gået ned. På den havde jeg en masse blogs, som jeg havde planlagt poste. Det var noget om religion, homoseksualitet, vegetare osv. Så det er lidt øv ):
Det hjælper heller ikke, at min gamle computer lige er gået ned. På den havde jeg en masse blogs, som jeg havde planlagt poste. Det var noget om religion, homoseksualitet, vegetare osv. Så det er lidt øv ):
fredag den 16. juli 2010
Blog?
Hej. Jeg har i lang tid tænkt på hvordan jeg skulle starte den her blog, men jeg fandt aldrig rigtig en måde at gøre det på. Så jeg tænkte jeg bare ville springe ud i det med den først blog. Hope you like (;(Bliver postet snart)
Eller måske skulle jeg lige fortæller lidt om mig selv inden. Mit navn er Marie. Jeg er en 15 åring jyder, fra en lille provins by. Det sker ikke rigtig så meget der, og folk er oven i købet utrolig ens. Men om godt en halv måneds tid “Flytter” jeg til Fyn, eller jeg “flytter” ikke helt. Jeg skal der over på efterskole. Og jeg glæder mig sindsygt….
Abonner på:
Opslag (Atom)







