Det er da godt, jeg ikke har nogen læsere endnu. For det med det næste indlæg blev vist alt andet ind snart, men men..... Jeg har en undskyldning. Forige mandag tog jeg på en spontan cykel tur med bedsteveninden <3 Jeg hvor hjemme onsdag til min lillebrors fødselsdagsfest. Efter den tog jeg til vorbasse marked, hvor jeg blev til fredag, for der tog jeg til motorcykeltræf. Fra træffet tog jeg direkte til Langelandsfestivallen. Fra den vidre på spejder lejre i Assenbæk. Og ja, så er jeg her. Der var ligesom ikke så meget tid, at presse ind mellem alle mine aftaler. Men jeg lover dig, der kommer snart et ordentlig inlæg...
Det hjælper heller ikke, at min gamle computer lige er gået ned. På den havde jeg en masse blogs, som jeg havde planlagt poste. Det var noget om religion, homoseksualitet, vegetare osv. Så det er lidt øv ):

Ingen kommentarer:
Send en kommentar