Powered By Blogger

lørdag den 21. august 2010

I morgen...


Okey, okey. Vi kan godt indrømme det. Jeg er ikke den bedste blogger i universet, og jeg har heller ingen følger, men damm hvor er det hyggeligt at blogge. Så det gør vel ikke noget (: Man behøves jo heller ikke være den bedste til alt...
Når men ihvertfald vil jer lige fortælle jer om imorgen. Som forhåbentlig bliver en over nice dag. Det bliver min første dag på efterskolen. Det bliver så spændende og skræmmende på samme tid. Alle de nye mennesker man skal lære at kende, og alle dem man "efterlader" der hjemme. For at være ærlig har jeg ikke de helt store nerver på, endnu. Men man tænker vel altid sådan lidt, mon jeg for nogen venner? Om de nu kommer til at kunne lide mig? Og hvis ikke, hvad så? Jeg har ihvertfald taget den beslutning, at jeg vil være mig selv, uanset hvad. Ikke noget med at skifte personlighed, bare fordi der er ingen der kender mig.

Love Marie

Wish me luck <3

fredag den 13. august 2010

Næste indlæg?

Det er da godt, jeg ikke har nogen læsere endnu. For det med det næste indlæg blev vist alt andet ind snart, men men..... Jeg har en undskyldning. Forige mandag tog jeg på en spontan cykel tur med bedsteveninden <3 Jeg hvor hjemme onsdag til min lillebrors fødselsdagsfest. Efter den tog jeg til vorbasse marked, hvor jeg blev til fredag, for der tog jeg til motorcykeltræf. Fra træffet tog jeg direkte til Langelandsfestivallen. Fra den vidre på spejder lejre i Assenbæk. Og ja, så er jeg her. Der var ligesom ikke så meget tid, at presse ind mellem alle mine aftaler. Men jeg lover dig, der kommer snart et ordentlig inlæg...
Det hjælper heller ikke, at min gamle computer lige er gået ned. På den havde jeg en masse blogs, som jeg havde planlagt poste. Det var noget om religion, homoseksualitet, vegetare osv. Så det er lidt øv ):