Okey, okey. Vi kan godt indrømme det. Jeg er ikke den bedste blogger i universet, og jeg har heller ingen følger, men damm hvor er det hyggeligt at blogge. Så det gør vel ikke noget (: Man behøves jo heller ikke være den bedste til alt...
Når men ihvertfald vil jer lige fortælle jer om imorgen. Som forhåbentlig bliver en over nice dag. Det bliver min første dag på efterskolen. Det bliver så spændende og skræmmende på samme tid. Alle de nye mennesker man skal lære at kende, og alle dem man "efterlader" der hjemme. For at være ærlig har jeg ikke de helt store nerver på, endnu. Men man tænker vel altid sådan lidt, mon jeg for nogen venner? Om de nu kommer til at kunne lide mig? Og hvis ikke, hvad så? Jeg har ihvertfald taget den beslutning, at jeg vil være mig selv, uanset hvad. Ikke noget med at skifte personlighed, bare fordi der er ingen der kender mig.
Love Marie
Wish me luck <3
Når men ihvertfald vil jer lige fortælle jer om imorgen. Som forhåbentlig bliver en over nice dag. Det bliver min første dag på efterskolen. Det bliver så spændende og skræmmende på samme tid. Alle de nye mennesker man skal lære at kende, og alle dem man "efterlader" der hjemme. For at være ærlig har jeg ikke de helt store nerver på, endnu. Men man tænker vel altid sådan lidt, mon jeg for nogen venner? Om de nu kommer til at kunne lide mig? Og hvis ikke, hvad så? Jeg har ihvertfald taget den beslutning, at jeg vil være mig selv, uanset hvad. Ikke noget med at skifte personlighed, bare fordi der er ingen der kender mig.
Love Marie
Wish me luck <3

Ingen kommentarer:
Send en kommentar